122 121 120 119 118 [117] 116 115 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80

czwartek, 9 maja 2013

Na wstępie chciałabym podziękować Wam, za tak szybki odzew i takie cudowne słowa otuchy. To jest wspaniałe!
Jak poradziła mi  Hokus Pokus , przez najbliższe powiedzmy 10/14 dni będzie takim detoxem dla mnie. 
Woda, owoce/warzywa i ruch.

Od jakiegoś czasu choruję na zespół jelita drażliwego. Co powoduje po każdym już prawie posiłku wypróżnienie w ekspresowym tempie. Potrafiłam w trakcie jedzenia zupy pomidorowej już lecieć na toaletę. Dzisiejszą noc też miałam w pół przespaną, przez odwiedziny w toalecie. Ale teraz, jak idę, lub czuję, że zaczyna mnie boleć brzuch to się nawet cieszę. Dlatego w tym wypadku woda dobrze mi robi, bo się bardzo odwadniam przez to. 

Może nie uwierzycie, ale po 3 miesiącach szukania znalazłam pracę :) - tzn. miałam przez miesiąc, ale warunki okazały się inne i za pół miesiąca dostałam 300zł... Powiedzieli, że widzą mnie w tej roli - umawianie kobiet na badania. Kokosów nie zarobię ale zawsze coś. Jeżeli dobrze pójdzie to w wakacje po pierwszym kolokwium się wyprowadzamy na swoje. Mniej pieniędzy na pierdoły, więcej oszczędności, mniej jedzenia. 
Zaraz idę na tramwaj bo lecę pod pracę chłopaka. Idę na dalszy przystanek aby mieć spacerek od razu, zapalę sobie, przejdę się i będzie super. 
Dziś mam chyba dobry dzień, może dlatego, że takie zmiany nastały , dieta, liczenie, WY i nowa praca :)
Do tego rozmawiałam z dziadkiem i powiedział, ze da mi 800 zł na mój wymarzony rower, chciałam ukrócić koszty i kupić za 315-400zł, ale chłopak suszył mi głowę, że będę narzekać, że jest tak słabo wykonany. Znalazłam za 650zł miejski rower damski taki na ścieżki rowerowe, idealny na wypoczynek i trening w jednym.

Zaczyna się bardzo obiecująco. Praca zmniejszy wolne godziny i pochłanianie jedzenia bez opamiętania.
Nie będą mieli do mnie problemów, że nic nie robię. Zobaczą, wszyscy się przekonają. 


Buziaki D.



19 komentarzy:

  1. no to gratuluję zdobycia pracy ;) i życzę sukcesów w diecie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się ostatnio wypróżnić , trochę ci zazdroszczę
    przynajmniej te całe jedzenie i woda nie siedzi ci w organizmie
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze zjedz cos ostrego co Cie naturalnie przeczysci bo wiem ze tabletki to nie najlepszy sposob. Zawze mozna sprobowac

      Usuń
  3. Wydaje mi się że ten detoks to dobry pomysł. I fajnie że znalazłaś pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie coesze bardzo, ze wreszcoe po takim czasie jest cos gdzie moge sie zahaczyc , a praca gdzie moge ustalic sobie grafik sama i np chodzic 8-18 to sama ustalam sobie posilki ;))

      Usuń
  4. Gratulacje z powodu znaleźienia pracy :D. I powodzenia w detoksie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i trzymam mocno za Ciebie kciuki :D

    Motylekproana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo i wzajemnoe trzymm za Ciebie bo swietnie Ci idzie kochana ;*

      Usuń
  6. Fajnie, że znalazłaś pracę:) Rower to fajna sprawa, czas tak szybko leci, że nawet nie wiadomo kiedy przejechało się dużo km no i poprawia kondycje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że udało ci się znaleźć pracę ;)
    Powodzenia z dietą kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. "stop eating" dla naszego organizmu to tez nie jest fajnie, bo zatrzyma ci sie metabolizm i wbrew pozorom nie bedziesz a ztak szybko trawic i chunac jak wtedy gdy jesz malo i regularnie ;P no. a jaka praca? co bedziesz robić? zycze powodzenia w sukcesach buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ograniczyłam się, dosłownie ze wszystkim. Staram się dostosować jedzenie, np. obiady . Zamiast Ciężkiego kurczaka smażonego, zrobiłam gzik :) i jestem najedzona i spełniona.

      A dostałam pracę w firmie która ma mammobusy, rejestruje się na spotkania kobiety na mammografię. więc bardzo przyjemna praca :)Jestem szczęśliwa, że pogodzę ją ze szkołą, a jeżeli wypłata będzie w granicach 1500-1600 to w wakacje wyprowadzę się z moim lubym :)

      Usuń
  9. Dlaczego chcesz przestać jeść? Chcesz do końca rozwalić sobie metabolizm? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już chyba bardziej się nie da. Inaczej. zamieniłam to co zbędne na zdrowe. Z fast foodami dawno się pożegnałam, alkoholu nie piję już dość długo w ogóle, słodycze kiedyś nałogowo, później sporadyczne, i mam nadzieję, że teraz na stałe.

      Chce oczyścić się, ze wszystkiego tego co złe we mnie siedzi.

      Usuń
    2. To super, że pożegnałaś się ze złymi nawykami :) Chcę tylko powiedzieć, że ograniczanie jedzenia do niczego dobrego nie prowadzi... :/ Zamiast przestać jeść, warto po prostu zacząć jeść zdrowo :)

      Powodzenia!

      Usuń
  10. Wszystko pięknie ładnie, ale dlaczego ta "ana"? :/
    Osobiście polecam jeść często, ale małe porcje. I zdrowo oczywiście :) Soki wyciskac samemu proszę, idzie lato, więc nie masz wymówek ;) Pic dużo wody i ćwiczyć regularnie, a uzyskasz swój cel w dobry sposób i będziesz czuła się dobrze :)
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój kolega ostatnio kupił używany rower za 700 zł z przesyłką taki strikte kolarski,tylko ,że on zna się na rowerkach i sam sobie naprawia różne rzeczy i rower naprawdę niezły, aż mu zazdroszcze;) a twoj za podobna musi tez byc fajny, mozesz wstawic zdjecie jak kupisz :)

    Porawiam

    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz sobie radę. Ten detoks powinien Ci pomóc i łatwiej będzie zbijać kilogramy. No i rower to świetny pomysł. Zmiana sposobu odżywiania na zdrowszy + sport to najlepsze, co możesz zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że znalazłaś pracę i będziesz miała pieniądze na swoje wydatki ;-)
    Rower? Najlepsze co może być! (oprócz biegania, mojego ukochanego ;D )

    Trzymaj się ;-)

    OdpowiedzUsuń