122 121 120 119 118 [117] 116 115 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80

czwartek, 16 maja 2013

Hej kochane. Co tam u was, jak się trzymacie na dietach? :)
Ja mam takie zawirowanie w tej pracy, że nie mam na nic czasu. Niby tylko pracuję od 3 dni ale widzę lekką zmianę. Zmiany są albo 6 albo 12 godzinne. Do końca miesiąca chce same 6 zrobić aby się wdrążyć. Mamy przerwę 15 min. co 2 godziny. Na pierwszej przerwie jem bułkę z sałatą, serem i szynką, a na drugiej batonik nestle fitness. i tak od 3 dni i mi się nie nudzi :D. Na nic innego nie mam czasu bo najpierw idę zapalić a tu już połowy przerwy nie ma. Po przerwie zazwyczaj widzę się z moim facetem. Wczoraj np. poszliśmy na spacer taki dłuższy. Ruch też się zaczął kiedy okazało się, że na przystanek autobusowy do pracy mam kawałek do przejścia, ale nie narzekam. Obiadów w ogóle nie jem. Niestety nabiału za wiele nie mogę jeść bo mam zespół jelita drażliwego a nabiał w takich sytuacjach mi nie służy bo musiałabym co chwila na toaletę lecieć. O wczoraj zjadłam obiad, miałam pierś z grilla z mizerią i kilka ziemniaków. więc zdrowo jest.

Namawiam mojego chłopa na wyjazd na moją działkę z rowerami i z daleka od miasta odpocząć. Chcę wyrobić w sobie zdrowe nawyki, bo zostaną na dłużej. Już odruchowo w sklepie patrzę niby na skład a tak na prawdę na tabelę wartości odżywczych. Trzymam kciuki za siebie, bo czasem czuje się bardzo słabo. Za to piję bardzo dużo wody, co trzyma mnie w pionie.

Dziękuję za te wszystkie miłe komentarze, jesteście wspaniałe!



D.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że pracujesz, przynajmniej dni są czymś wypełnione, a wtedy łatwiej nie jeść. Dieta też wygląda fajnie.
    Dobre nawyki żywieniowe? Każda z nas o nich marzy...
    Oby wszystko się udało :*

    OdpowiedzUsuń
  2. praca to dobra sprawa zarobisz coś i nie masz czasu za dużo zjeść więc same plusy
    ja też mam nadzieje że jak schudnę to już nigdy nie przytyje i że będę starała się odżywiać
    zdrowo .
    Trzymaj się :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała znaleźć prace na sezon, ale ciężko, Ci powiem... :/ Taki wyjazd fajna sprawa, namów go :)
    Też staram się pic duzo wody, ale jak ktos zyje o dwóch kawach dziennie i żadnych innych płynów to nie jest to takie łatwe ;D
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie masz ciesze sie twoim szczesciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei mam odwrotnie - niby sprawdzam ile co ma kalorii, ale od pewnego czasu zaczęłam się też interesować składem (kiedyś dla przysłowiowego funu, bo niektóre nazwy związków chemicznych w jedzeniu mają śmieszne nazwy) a jeszcze bardziej ilością węglowodanów, tłuszczy i błonnika. I bardzo popieram pomysł zdrowej diety. Nie raz próbowałam i wychodziło zupełnie na odwrót, ale mam nadzieję że Tobie się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że zdrowo ;) Trzymaj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze, a nawet i super <3
    Trzymaj się z chłopakiem i jeździjcie na rowerach, bo ruch to zdrowie :D
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się ma zajęcie, to łatwiej trzymać się diety :)
    Najważniejsze, że zdrowo jesz

    OdpowiedzUsuń