122 121 120 119 118 [117] 116 115 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80

niedziela, 23 czerwca 2013

Jezeli pisze Dusia o tej godzinie to cos jest na rzeczy
Niejestem ćpunem bo palacz ma fajki to dlug. Ja tez mam. I nie chodzi mi o narkotyki.
Nic z tych rzeczey.


JA JESTEM  UZNALEZNIONW OD TABLETEK NASSENNYCH

Zyje tym koedy znow bedzie wieczor i zaprosze do lozka moje tableteczki. Dosaje ne tylko na tecente ale nie kazde lekrz po prostu chce dawac ten typ mocnym tebelek 20 latcr. Ale mam jedna ktora przepisuje mi tylko po jednej. Tak czy siak. To jest odbicie od zycia. Biore wieczorem jak chce isc spac. Ale nie odziesz tylmo masz faze idz i wrcaj. Jest super. Troccje halucynacje? Troche sloe ktorych nie bylo. Albo rzeczy ktorych nie m


Zreszta uratowall moje zycie bo mialam chwila bycia mims innym niz jestem





Jak wczesnej j widzialam. Kazda chcialaby m ic swoja mentorke/przyjaciolke w zyciu z Ana. Chetnych zapraszam na maila dusiaxana@gmail.com i wtedy cos sie wykombinuhe

6 komentarzy:

  1. to musi być straszne takie uzależnienie

    a co do mentorki to mój nr znasz gg,ale ostatnio cie na nim nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic prawie nie zrozumiałam xd Ale myślę, że to uzależnienie od tabletek nie jest poważne jakoś bardzo. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. branie tabletek to też pewien rodzaj uzależnienia
    uważaj z tabletkami nie przesadź

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tabletkami trzeba uważać, kiedyś przesadziłam z nasennymi... trzymaj się motylku, będę Cie obserwować i zapraszam do mnie :*** i-can-fly-high.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś ograniczyć te tabletki. Każdy nałóg jest zły. Jesteś już niewolnikiem jedzenia, nie pozwól byś popadła pod władzę tabletek.
    Trzymaj się.
    BTW, zapraszam do mnie:
    http://inrocklandwithyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Whakarato tatou raau taero no te maimoatanga o ngā raruraru hauora, mā te whakamahi i te tarukino kua e tukua ki te witi e taea te whakaora e tino te mate.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń