122 121 120 119 118 [117] 116 115 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80

piątek, 21 czerwca 2013

Czesc robaczki.
Pisze. Mojego lozka - mam juz troche glupiego jasia bo biore tabletki nasene wiec mam argument.
Jest mo bardzo zle. Czuje sie rozczarowana sama soba i bilansem ktory wam przedstawie.
Z racji tego ze przedwczoraj usuwali mi zeba. Musze conajmniej 2 razy dziennie jesc lody , wiadomo ze wyboeram te wodniste. Ale powoli man dosc. Zab mnie caly czas boli. Zoladek nie wiem co nim jest. Jak nie jem to jest ok. Do momentu kiedy nie zacznie mi wyrzutow robic ze glodny.
A jak cos zjem to jestem taka pelna. Nie moge sie ruszac. Czuje sie smutno bo nie powinnam ale glod.

Oto bilans dzisiejszy. Z gory zaznaczam ze gdyby nie lody byloby lepiej ale musze je jesc zeby nie spuchla mi bania. Zostaloby mi tylko 260kcal ale i ta sadzialam ze ten arbuz co go zjadlam starczy w zupelnosci. Zupe mama kazala. A kabanos. ... Wlasnie wrocilan z domowki. Wszyscy pili a ja nie chce bo tuczy. Nie moge bo prowadze i to zaszkodzi dziasle po wyrwaniu zeba. Tak wiec pocieszylam sie kabanosen ktory byl pyszny.


Kabanos wieprzowy - 150kcal
Zupa pomidorowa - 102kcal
Arbuz - 36 kcal 
Frugo x2  - 180 kcal
468 kcal







Jestem bardzo rozczarowana i zalamana dzisiejszym dniem. Bedzie lepiej ale powoli nie moge bo wszyscy zaczynaja sie denerwowac ze ja wymyslam z tym jedzeniem. Ale teraz cokolwiek zjem to mi nie dkbrze bo za duzo. I super mi z tym bo nie musze jesc. Ale gadanie. Nie rozumieja jak mi slabo kiedy zjem.

Coraz ciezej jest mi :( w takich momentach potrzebuje miec przyjaciolke a takowej nie mam ;((

3 komentarze:

  1. Doskonale Cię rozumiem. Też czasem czuję że potrzebuję przyjaciółki której mogłabym się wyżalić. Problemem jest chyba mój brak zaufania. Nawet z rodziną nie potrafię otwarcie rozmawiać, najzwyczajniej się wstydzę, co dopiero z kimś obcym? Anyway naprawdę bardzo Ci współczuję problemów z zębem i żołądkiem, oby szybko wszystko wróciło do normy. A bilans, nawet z kabanosem, godny podziwu. Trzymaj się mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. bilans bardzo dobry wręcz można pozazdrościć bo mnie niestety pilnują i muszę jeść
    :(. przykro mi z powodu zęba i żołądka ale mam nadzieję że za niedługo będzie wszystko ok ;). trzymaj się kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans świetny ;)
    Ząb wkrótce przestanie boleć :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń